08 May, 2017

FLOWERS IN THE GARDEN

 Wearing: Dress, Corset Zara | Sneakers Vans | Bag Paco Martinez | Watch, Sunglasses Kapten&Son Ring Esencia 

Ultimamente têm estado alguns dias de bom tempo e especialmente ao fim-de-semana eu aproveito para usar os meus vestidos! Este recebi no meu aniversário juntamente com este espartilho de elástico, adorei. É um conjunto mais feminino e primaveril mas depois o cinto traz um pouco de modernidade ao look. Decidi usar ténis, os meus preferidos da Vans pois eu adoro vestidos e ténis, acho uma conjugação perfeita para a Primavera. Estou a usar dois acessórios novos da Kapten&Son, o relógio Pure e os óculos com o nome Fitzroy! E vocês, o que acham deste look?

Lately it has been a few days of good weather and especially in the weekend I take the opportunity to wear my new dresses! I have received this dress on my birthday along with this elastic corset, I loved it. It is a more feminine and more floral outfit but the belt brings a bit of modernity to the look. I decided to use sneakers, my favorite Vans, because I love to wear dresses and sneakers together, I think it is the perfect match for Spring. I'm wearing two new Kapten&Son accessories, the Pure watch and the Fitzroy sunglasses! And you, what do you think of this look?

2 comments:

  1. Adoro, o corpete ficou mesmo giro com esse vestido!! :)

    https://batomebotasdatropa.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Adoro o vestido com o espartilho!
    Beijinhoo
    RITISSIMA BLOG

    ReplyDelete