14 May, 2017

BLUE VIBES

 Wearing: Coat, Jeans Mango | Bag Bimba Y Lola | Sneakers Axel Arigato | Sunglasses Kapten&Son Ring, Necklace Esencia 

As peças de linho vieram para ficar, pelo menos no meu roupeiro! A minha coleção está a crescer pois eu adoro este material, acho-o simples sem deixar de ser chique. Como já disse em posts anteriores aqui no blog, a minha loja preferida de momento é definitivamente a Mango, gosto de tudo e apetece-me sempre levar a loja toda! Desta vez foi este casaco comprido de linho azul que eu me apaixonei à primeira vista, imaginei-lo logo num look casual como este, com jeans e um par de ténis, e também num look mais formal como por exemplo usado com um macacão preto comprido e umas sandálias altas. Espero que vos tenha inspirado de alguma maneira! Gostaram do look?

Linen pieces are here to stay, at least in my closet! My collection is a growing because I love this material, I find it simple without ceasing to be fancy. As I said in previous posts here on the blog, my favorite store at the moment is definitely Mango, I like everything and I always want to take the whole store with me! This time it was this long blue linen jacket that I fell in love at first sight,  I imagined it in a casual look like this one, with jeans and a pair of sneakers, and also in a more formal look like for example wearing it with a long black jumpsuit and a pair of heeled sandals. I hope you got some inspiration! Did you like this look?

3 comments:

  1. Gosto muito, adoro as calças! :)

    https://batomebotasdatropa.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. As calças e o casaco são as minhas peças favoritas!
    Beijinhoo
    RITISSIMA BLOG

    ReplyDelete