20 August, 2015

LIGHT AND FRESH


Olá a todas! Espero que estejam a ter umas boas férias! Hoje em Lisboa esteve de máxima 36º graus e eu estava muito contente com a roupa que escolhi pois é bastante fresca e leve. Não sei porquê ando apaixonada por roupa branca e azul, e mesmo às riscas e este conjunto é mesmo a minha cara e ainda realça o meu bronzeado! Claro que não podia deixar a minha mala linda da Ellen Vicius em casa! O que acham do look?

Hello! I hope you're having a good holiday! Today in Lisbon was 97º degrees and I was very happy with the outfit I chose because it is very fresh and light. I don´t know why but I'm in love with white and blue clothes, and even striped and this outfit it's totally me and still enhances my tan! Of course I could not leave my lovely Ellen Vicius bag at home! What do you think of the look?

1 comment:

  1. Ok!! Amei o top! É tão giro :))))
    http://diaryofalittlebee.blogspot.pt/

    ReplyDelete